Praca

Jesteś zainteresowany ofertą pracy lub współpracy?

 

W tej chwili szukamy pracowników na stanowisko:

Pracownik wsparcia telefonicznego/helpdesk IT

Zakres zadań:
– zdalne wsparcie klientów firmy w zakresie działania prostych urządzeń sieciowych (domowe routery WiFi, przełączniki, access pointy itp),
– pomoc w konfiguracji sieci komputerowych w systemach operacyjnych Windows,
– diagnozowanie podstawowych usterek w działaniu sieci WiFi oraz Internetu,

Od kandydatów oczekujemy:
– podstawowej wiedzy z zakresu obsługi i konfiguracji sieci komputerowych,
– ogólnej wiedzy w dziedzinie informatyki oraz telekomunikacji,
– znajomości systemów operacyjnych Windows w zakresie podstawowej konfiguracji,
– komunikatywności,
– kultury osobistej,
– odporności na stres

Oferujemy:
– stabilne zatrudnienie na pełny etat (umowa o pracę),
– pracę w biurze, 5 dni w tygodniu w godzinach 9-17,
– pracę w młodym zespole

Miejsce wykonywania pracy: Oleśnica
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV na adres email: praca@edial.pl lub dostarczenie go osobiście pod adresem: eDial Internet, ul. Lwowska 31/102 - Budynek Feniks.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r., poz. 2135 z późn. zm.)"

 
 

Nie znalazłeś oferty spełniającej Twoje oczekiwania?

Jeśli chcesz dołączyć do grona naszych pracowników, a powyżej nie znalazłeś interesującej Cię oferty pracy, przyślij swoje CV na adres:
praca@edial.pl